ini idola haku!

ini idola haku!
ni belog kedua.. klik sini :3

Tuesday, October 23, 2012

yer yer yer..

http://www.lyssasecret.com/  <<< thx sangat!!!!!  sebab byk bantu isha.. ops.. assalamualaikum ols ^_^*... ni nak mai habaq.. saya dah ramai follower "ceh budak ni baru 22 org dah batak sgt" eleh.. biar la.. kau  hado? ni belog aku suka aku lah *bluweek* okey okey balik topik

siapakah ini? ni lar gadis bertuah yang saya sebutkan.. KAK LYSSA!!! syg dier tau... heheheheee... lepas ni sayer nak jadi cam kak lyssa.... sayer buat blog p0n ikut kak lyssa.... belog dia cantik *uhek takleh lawan nih!* ....sayer selalu ikut post dier.. diar ngan M
R pritt & sekarang pasal life dier :D  ingat lagi kak lyssa buat pantun.. macam ni..
"gendang gendut tali kecapi,
masuk blog aku sure hepi"
suke3X
bye bye semua :D


No comments:

Post a Comment

jemput jemput digoreng panas
jemput komen di inbox panas! :D