ini idola haku!

ini idola haku!
ni belog kedua.. klik sini :3

Thursday, October 18, 2012

my pamily

assalamualaikum.. haha seperti yang dijanjikan.. :F
tgk gmbr atas tuh.?? nmpk macam apa?? cer teka sket....mesti ada yang dah tersengih sengih sebab tahu jawapan kan kan? ha jawapan dier KELUARGA BAHAGIA  la hwe hwe.. saya start dari arwah ayah saya la :')
hah ni dia..
.........
nama my most lovely father ialah
Nazzmy Abd Rahman
abah saya ni penyayang sangat.. dia baik.. saya sayang dia..dia meninggal sebab barah hati.. apa apapun samasamalah kita sedekahkan al fatihah :) 
hah ni dia my mama :F
mama saya seorang yang tabah sgt.. dia tabah sgt sgt..
skrang dia buat katering tanpa arwah abah saya.. tabah tak? yep mestilah.. kau ade??heheeh
eh lupa.. nama mama saya ialah
Anita Binti Jefri
dia penyayang tapi tak tunjuk.. garang jugak hehehe


hah ni my brother.. yang jadi gangster pemalu..heheeh
namanya.. Nadzrul Faiz bin Nazzmy
kiteorg selalu gaduh.. tapi dia main main jer..
hah ni saya lah!! >_< tu ha yang pakai tudung merah hitam tue.. budakbambamtue
nama saya....
....
dah tahu dan tak payah la tahu ehheeh jgn marah ":O


ni adek saya yang pakai puting tue..yang kakak cantik tue abaikan..cewah.. tue kakak angkat saya..dah kembali kepada tajuk..adik saya ni annoying sket.. suke buat saya rasa nak bunuh nak peluk dia...hhe
nama dia Nadzreen Aqeel :D<< smiley tue takde dlm surat beranak ye..

ni my tiri father heheeh
dia baik and enthlah.. nama dia
Norazmi bin ismail


lastly, saya...

PAPAI :F





No comments:

Post a Comment

jemput jemput digoreng panas
jemput komen di inbox panas! :D