ini idola haku!

ini idola haku!
ni belog kedua.. klik sini :3

Saturday, October 20, 2012

fluffy kakak sayang kamu.... :(


nampak gmbr tue? sebijik macam kitten saya yang dah mati... :( mari dgr cerita ini................



23 april 2011 (esok hari jadi saya!! >_O)masa tue tgh jalan jalan naik basikal nampak fluffy tepi jalan... cakap"tomel nyer.. awak.." <--- dah biasa ckp ngan kucing.. *pusing kiri pusing kanan* teruslah ambik dia...bawak balik umah lepastu tunjuk kat arwah abah... arwah abah kata <time tue abah ada lagi> besok cari tuan dier dulu kalau tak jumpa baru boleh bela dier... *dengar berat hati mengangguk* terus bawak masok kucing,mandikan,bagi nasi dan ikan rebus <--- favourite dier.. frieskies dier tak nak..... malam tue tidor ngan dier.. dier manja.... dier tidor kat tengkuk..

besoknyer...(my bufday!!) fluffy jilat kaki tepat pukul 6.00 pagi <--- time bersiap gi sekolah.. pandai dier :')
terus pegi sekolah lepas bersiap...balik sekolah fluffy hilang.. cari cari dier sergah dari bawah katil.. sayer terkejut lepas tue teruk jentik telinga dier... dier tak lari tapi terus baring atas katil.. petang tue bwk fluffy cari tuan dier.. tapi tak jumper jadi... BOLEH BELA!! malam tue dier tidor ngan saya lagi... 


besok fluffy jilat kaki lagi.. saya terus pergi mandi tapi lepas keluar ingatkan fluffy tidor  saya terusgosok badan dier.. tapi dia tak gerak.. saya terus nangis... dan tak gi sekolah lepas tue.. fluffy dah takder pagi tue... dier sempat jilat kaki jer.. tak sempat saya kasi dier makan favourite food dier... ader sekeping jer gmbr dier.... FLUFFY KAKAK SAYANG KAMU....
gambar terakhir diambil time dia main.. dier naughty... tapi comel... masa ni bertarikh 25 april 2011



No comments:

Post a Comment

jemput jemput digoreng panas
jemput komen di inbox panas! :D