ini idola haku!

ini idola haku!
ni belog kedua.. klik sini :3

Wednesday, November 14, 2012

apa? tak nak singgah belog ni dah? sebab apa?

Assalamualaikum ols.. u_u.. ye saya sedih...  di kalangan orang orang yan bahagia.. terselit seorang budak kesedihan yang namanya si polan binti si polan..
ceh! ber... apa tue org panggil.. puitis ek? hahahhaah takder la.. gurau jerk! korang tanak bacer ke belog yang dah berhabuk ni.. ye la dah 3 minggu tak bukak kan kan? sebab...uhuk uhuk/... huh! habuk.. phuh! nyah kau dari sini..hehehe
sebenarnya ada lah sebab sebab nya.. nak tau? ish sabar.. memang nak bagi tau la ni.. pertama!
1.saya periksa akhir tahun tingkatan 1 start dari 5 nov hingga  16  nov.. "form one kan PBS jer?" <-- kata kata bebudak  smk  "iyer!tapi aku kan pandai"  <ceh! kata budak SMIP..> sebenarnya sekolah saya lain dari yang lain.. ada peksa.. jadi.. untuk kebaikan budak tuan punya belog.. terpaksa terminated dari belog selama 2 minggu.. untuk study.. <-- ceh pandai la sangat kan?
2. seriusly takda mood nak bukak.. asyik saya tgk buku,buku tgk saya.. last2 dah demam skarang!hahaha buat peksa terus balik.. untunglah budak ni demam...
3.nanti dapat result isha bagi taw korang yer...

Rajin rajinlah menjengah sebentar kat belog ni yer??

PAPAI :d

No comments:

Post a Comment

jemput jemput digoreng panas
jemput komen di inbox panas! :D